Jaarverslag 2023

Jaarverslag 2023

IMG-20220924-WA0034
IMG-20221210-WA0021

Onze stichting staat o.a. voor veel samenwerken. Wij werken al een aantal jaren samen met: Het Leger des Heils Bovenkarspel, bibliotheek Stede Broec,  kinderboerderij de Kleine Weide, ’t Stadsplein, J.C. Inventas, EHBO Stede Broec en vrijwilligerspunt Hoorn. Dankzij deze fantastische samenwerkingen hebben wij een winterfestival kunnen neerzetten. Niet elke georganiseerde activiteit liep even goed. Maar de kerstmodeshow, de kerstkaarten maken en het schminken liep hartstikke goed.

Wij maken al vanaf dag 1 dat de stichting bestaat kerstkaarten voor mensen die eenzaam zijn. Deze geven wij o.a. aan ziekenhuizen en verpleeg – verzorgingshuizen. Dis is een samenwerking met heel Stede Broec. Scholen, particulieren, stichtingen enzovoort. Hier krijgen wij de leukste reacties op. Dus wij blijven dit elk jaar door. Alleen dit jaar (2022) is het helaas niet gelukt om de kaarten weg te brengen wegens onvoorkoombare omstandigheden waar ook wij niks aan konden doen. Maar ze waren natuurlijk wel al gemaakt. Dus volgende jaar gaan we meerdere locaties blij maken.

kerstkaarten 2022
Zwembad Hogkarspel
Bruna

Donaties

En financiële donaties zijn altijd welkom.

U kunt doneren op: NL26 INGB 0008 1544 39
t.n.v: Stichting Kindgericht Werken

o.v.v.: Kindgericht Werken Donaties

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen